Raad-het-plaatje!!!
#6
(15 June 2011, 13:28)Yaniz schreef:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(15 June 2011, 08:44)Yaniz schreef:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Uhhhh,... uhhhhh,....Vianden.

Helga,

Helaas heb ik geen foto's op deze pc staan. Die ik had, zijn gecrasht op een eerdere pc.

Als jij nog foto's hebt, graag.

Kom je allang in Luxemburg? Zelf kom ik er vanaf 1968, in de omgeving van Wiltz. Toen ik nog in Limburg woonde kwam ik er meerdere malen per jaar. Dat beviel zo goed dat we menig Groetjes Yaniz.

Hoi Helga

In 1968 zat ik bij de scouting in Den Haag en zodoende ben ik in Wiltz terechtgekomen. Zoals je misschien weet is Wiltz een internationaal centrum voor scouts.

Later zijn we nog diverse malen daar geweest en niet alleen in de tent. Ze hebben daar ook blokhutten en dergelijke.
Diezelfde zomer ben ik met mijn ouders nog een paar dagen vanuit Limburg naar Luxemburg geweest.
Later toen in ik Limburg woonde zijn we regelmatig in een hotel in Wiltz gekomen. Zeer tevreden over de keuken. (Veul en lekker)

Door mijn terugkeer (helaas) naar Den Haag is de afstand een struikelbrok. Maar heul missjien gaan we dit jaar een kleine week.

Luxemburg brengt mij hetzelfde als bij jullie. Rust en mooie natuur en ook de mensen. De laatste jaren zijn we bijna elk jaar naar het mooie Griekse Lesbos geweest, een mooi alternatief voor Luxemburg, maar een paar kilometer verder.

Later meer.

Yaniz.
Quote


Berichten in deze discussie
Raad-het-plaatje!!! - door Helga - 14 June 2011, 19:57
RE: Raad-het-plaatje!!! - door Yaniz - 15 June 2011, 08:44
RE: Raad-het-plaatje!!! - door Yaniz - 15 June 2011, 13:28
RE: Raad-het-plaatje!!! - door Yaniz - 15 June 2011, 16:16
RE: Raad-het-plaatje!!! - door Helga - 15 June 2011, 12:46
RE: Raad-het-plaatje!!! - door Helga - 15 June 2011, 14:50
RE: Raad-het-plaatje!!! - door Helga - 15 June 2011, 18:53
RE: Raad-het-plaatje!!! - door Meerys - 16 August 2011, 14:52

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)

Jouw forum-permissies
Je mag geen discussies starten.
Je mag geen reacties plaatsen.
Je mag geen bijlagen posten.
HTML staat uit.
MyCode staat aan.
Smilies staan aan.
[img]-code staat aan.