Waar ben ik????
#7
(07 October 2012, 12:00)Anko schreef:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ken de Cornelysmillenroute niet, we zijn meestal in de buurt van het Mullerthal. Daar raken we nooit uitgekeken. Maar ik zal het opzoeken. Er zijn zoveel mooie plekjes. Ik kan niet genoeg krijgen van Luxemburg.

Inderdaad, op Luxemburg raak je nooit uitgekeken, wij komen er dan ook regelmatig. Wonen in Zuid-Limburg dus we zitten er zó (tot aan de grens 112 Km). Even op een mooie dag op en neer voor een mooie wandeling (en meteen even de auto voltanken Big Grin ) doen we regelmatig.

Wat ons betreft is het Müllerthal ook verreweg de mooiste streek, rond Berdorf/Grundhof/Schiessentümpel/Echternach zijn mooie wandelingen te maken. Er is een goede en gedetailleerde wandelkaart van het Müllerthal te koop waar je naar believen wandelroutes kunt combineren zodat er altijd wel iets van je gading en tijdmogelijkheden bij is.
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Enne........, voordat ik het vergeet: Welkom op dit forum!

Groet,

Ger
Quote


Berichten in deze discussie
Waar ben ik???? - door Ger - 10 September 2012, 08:47
RE: Waar ben ik???? - door Anko - 07 October 2012, 07:26
RE: Waar ben ik???? - door Ger - 07 October 2012, 09:42
RE: Waar ben ik???? - door Anko - 07 October 2012, 11:15
RE: Waar ben ik???? - door Ger - 07 October 2012, 11:35
RE: Waar ben ik???? - door Anko - 07 October 2012, 12:00
RE: Waar ben ik???? - door Ger - 07 October 2012, 12:19
RE: Waar ben ik???? - door Anko - 07 October 2012, 14:15
RE: Waar ben ik???? - door Ger - 07 October 2012, 14:25
RE: Waar ben ik???? - door Meerys - 06 November 2012, 15:39

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)

Jouw forum-permissies
Je mag geen discussies starten.
Je mag geen reacties plaatsen.
Je mag geen bijlagen posten.
HTML staat uit.
MyCode staat aan.
Smilies staan aan.
[img]-code staat aan.